Earn Money From SPC World Express LTD App – এসপিসি থেকে আয় করুন

This article about Earn Money From SPC World Express LTD App – এসপিসি থেকে আয় করুন. In this article you will know how much earn from SPC World Express LTD Mobile Android Apps. How much you need to invest and how much you earn from SPC. So before you get started you need to read this article carefully. We will provide here how can you start and how to create an account in SPC world express.

Earn Money From SPC World Express LTD App – এসপিসি থেকে আয় করুন

If you open 4 accounts, you will become a club member of the company, you will get back 1500 Taka the day after opening the account, you will get income of 1200 Taka per month by seeing ads from 4 IDs. Opening cost per account is approximately 750 BDT only.

If you open 13 accounts, you will become a member of the Royal Club of the company, you will get back BDT. 5100 the day after opening the account, you will get monthly income of BDT. Each day is distributed to all Royal Members. Income will be 4600 thousand + Taka per month.

একাউন্ট খুলতে ও বিস্তারিত দেখুন এখানেঃ SPC World Express LTD Account Registration – How to Create SPC Account

Bonus and Other Benefits of SPC Account

প্রতিদিন এড দেখে একটা একাউন্ট থেকে ইনকাম ১০টাকা, ১টা আইডি থেকে প্রতি মাসে এড দেখে ইনকাম হবে ৩০০টাকা, ৫০০টাকা হলে ক্যাশ আউট দিতে পারবেন। There will be 3 sides, if there are 3 rappers, if they rapper, they will get commission from them. If there are 300 people with 100-100-100 on 3 sides, you will be 1 star of the company. You will get a salary of 10000+ thousand Taka from the company.
Earn Money From SPC World Express LTD App

Generation Bonus will get 100 Taka in the first step from 3 to 300 Taka, 50 Taka in the second step will get 9 to 450 Taka in the third step, 10 Taka in the third step. You will do 3 refers, they will do 3 out of 9 people again, these 9 people will do 3 out of 26 people again. The company has attractive prizes from 1 star to 6 star per star and arrangements for tours abroad.

How to Earn Money From SPC World Express Mobile App?

Per account fee is approximately 750 BDT. If you open four accounts then you can be club member of SPC world express. ৪টা একাউন্ট খুললে কম্পানির ক্লাব মেম্বর হবেন, একাউন্ট খোলার পরদিন ১৫০০টাকা ব্যাক পাবেন, ৪টা আইডি থেকে এড দেখে ইনকাম হবে প্রতিমাসে ১২০০টাকা। প্রতিটা আইডি থেকে প্রতিদিন ১০ টাকা করে ইনকাম করতে পারবেন।

(Note: প্রতি একাউন্ট থেকে ৫০০ টাকা ইনকাম না হলে আপনি উইথড্র করতে পারবেন  না)

১৩টা একাউন্ট খুললে কম্পানির রয়েল ক্লাব মেম্বার হবেন (১৩ টা আইডি খুলতে ৯,৬০০ টাকা প্রযোজ্য হবে), একাউন্ট খুলার পর দিন ৫১০০ টাকা ব্যাক পাবেন, ১৩আইডি থেকে এড দেখে প্রতিমাসে ইনকাম 3900টাকা এবং কম্পানির থেকে প্রতিদিন ২০% বোনাস পাবেন। প্রতিদিন সব রয়েল মেম্বারদের ভাগ করে দেওয়া হয় । প্রতি মাসে ইনকাম হবে ৪৫০০+ টাকা। বিস্তারিত জানতে কমেন্ট করুন।

কিভাবে ইনকাম করবেন এসপিসি থেকে?

৩টা সাইড হবে সেখানে ৩জন রেপার করলে তারা যদি রেপার করে তাহলে তাদের থেকে কমিশন পাবেন। ৩ সাইডে ১০০-১০০-১০০ করে ৩০০জন হলে কম্পানির ১স্টার হবেন। কম্পানি থেকে বেতন পাবেন 10000+হাজার টাকা।

জেনারেশন বোনাস প্রথম স্টিপে ১০০টাকা করে পাবেন ৩জন থেকে ৩০০টাকা, দ্বিতীয় স্টিপে ৫০টাকা করে পাবেন ৯জন থেকে ৪৫০টাকা, তৃতীয় স্টিপে ১০টাকা করে পাবেন সবার থেকে যতজন নিচে জয়েন হবে আপনি ৩জন রেপার করবেন তারা আবার ৩জন করে ৯জন করবে, এই ৯জন আবার ৩জন করে ২৭জন করবে এভাবে কাজ করলে ৩০০জন হতে বেশি সময় লাগবে না ।

কম্পানির ১স্টার থেকে ৭স্টার পর্যন্ত আছে প্রতি স্টারে আকর্ষনীয় পুরষ্কার এবং বাহিরের দেশে ট্যুর এর ব্যাবস্থা। কোম্পানির আয়ের উৎস বিভিন্ন কোম্পানির ওয়েব সাইট ভিজিট বিজ্ঞাপন সম্প্রচার করার মাধ্যমে চুক্তি ও ইকমার্স ব্যবসা।

SPC World Express lTD Mobile Apps Download

To download the SPC Android Mobile App you need to go to your mobile app store or Play Store then you need to search the keyword ‘SPC World Express LTD’ then you will get the official app. Then you can download it and install it on your mobile device or tablet. You can also download the app from their official website at http://spcworldexpress.com.

Click Here to Download and Install SPC World Express LTD Android Application.

Income Source of SPC World Express LTD

The source of income of the company is contract and ecommerce business by broadcasting website visit visits of different companies.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *